Travel size beauty

Ahooj! Také máte rádi miniaturky? Já je úplně miluji!

Abych byla upřímná, moc nemusím vzorky. Takové ty maličké papírové a jim podobné. Většinou se k nim nikdy nedostanu. Jsem ráda, že jsem se krabice plné vzorků, která doslova praskala ve "švech" zbavila už v době, kdy jsem se stěhovala do Prahy. Na vzorečky si vůbec nestěžuji. Naopak je uvítám, když si chci něco koupit a nemohu se rozhodnout, avšak teď mám na mysli vzorky, které si vezmu dobrovolně a úmyslně. Zákon schválnosti je, že vzorky, které nevyužijeme a nemám o ně zájem, se na nás hrnou v množství laviny. :D Máte s tím podobnou zkušenost? 


Zato miniaturky a "luxe" vzorky, to je jiná! Vypadají roztomile a dají se nějakou dobu skvěle používat. Některé Vám dokonce vydrží skoro věčnost. Byla bych tak ráda, kdyby všechny produkty měly své miniaturky, a aby byly dostupné k zakoupení v obchodech, alespoň v parfumeriích. V USA jsou miniatury dost běžné. U nás zatím bohužel moc ne. V ČR a SR jsou převážně součástí nějakých dárkových balíčků nebo speciálních akcí. Mě se nejvíce líbí ty od značky Benefit. Většinu mám z letošního adventního kalendáře. Podívejte se na maličký Watt's up! - můj oblíbený rozjasňovač. No není to super velikost? 25 g produktu je úplně ideální na rozjasnění během dne a kabelku vám rozhodně nezatíží. 


Další miniaturkou, které si velmi cením je tvářenka Deep Throat od značky NARS, kterou mi věnovala Linda. Po pár vyzkoušeních jsem Lindě hlásila, jak potřebuji originální balení, na což mě Linda přesvědčovala, že mi určitě tahle miniatura jen tak nedojde. A měla pravdu. Mám ji už rok. Stále je v super stavu! A to jí používám dost často. Další produkty, které se mi v miniaturách moc líbí jsou ty od Clinique, LUSH, Estée Lauder, Too faced, Kiehl's a pár dalších. 

Jak máte tyto maličké výrobky rádi vy?
Máte nějaké oblíbené nebo tipy, kde je shánět?

24 komentářů:

  1. ja milujem cestovne balenia, specialne luxusnej kozmetiky, a este specialnejsie Kiehl´s :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja ma rada Clinique hlavně když jsou male abych toho nevozila tolik na dovolenou

    OdpovědětVymazat
  3. Ty balení jsou moc roztomilý :) já jsem se ale k těmto vzorkům ještě nedostala, spíš jsem měla jen takové ty v pytlíčkách

    OdpovědětVymazat
  4. je to krásne a praktické :) človek sa presvedčí či mu daná vec sadne aj po dlhodobejšom používaní, ako len po 2ml šampónu, čo mi nevyjde ani na končeky vlasov :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Benefit je super! :) a chtěla jsem se zeptat, jestli nevíš, kde se dá sehnat ta miniaturka Nars tvářenky? :)

    OdpovědětVymazat
  6. neviem si pomôcť ale na mini baleniach niečo proste je :D

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto s tebou souhlasím, že by bylo skvělé kdyby se u nás prodávalo víc miniaturek. NARSí tvářenku také vlastním a je to naprosto skvělá věc na cesty. Ostatně i když už moc necestuju, jsem velký milovník praktických travel size balení. Dost bych ocenila, kdyby se vyráběli v téhle velikosti i řasenky. Mám tu dvě, jednu Collistar a druhou Sephora v mini provedení a obě jsou prostě skvělé. Člověk si je vyzkouší, zjistí zda mu vyhovují a může si je pořídit. Bez vyzkoušení se řasenka za 500kč kupuje s dost těžkým srdcem.
    Vzorečky mám taky moc ráda i když u spousty se stejně nic moc nepozná protože na jedno dvě vyzkoušení se nic neprojeví. Ano člověk si osahá třeba texturu krému a jestli mu sedí odstín u BB, ale to je tak všechno. U tonik/tonerů/olejů si ozkouší vůni. U odličovací pěny se dá pozorovat jak moc dokáže vyčistit a odlíčit. Vlastně asi 2x se mi stalo, že jsem se na základě vzorku rozhodla pořídit odličovací pěnu. A tak 5x něco dalšího.

    OdpovědětVymazat
  8. i want to try the porefessional!

    xx
    lau

    www.malibluemymind.com

    OdpovědětVymazat
  9. To je snad ješět lepší než normální balení! <3

    OdpovědětVymazat
  10. No to je rozkošné všechno :) Nars tvářenku bych někdy taky ráda zkusila. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou roztomilýý, taky se mi miniaturky líbí:)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám ráda miniaturty, jsou skvělé na vyzkoušení (což u dražších značek hodně oceňuji) a navíc i dlouho vydrží :D momentálně používám mini makeup Chanel a také mám mini časenku od Benefitu (Roller lash) :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já je mám strašně ráda, koupila jsem si setík od právě Benefitu a jsem strašně spokojená. Alespoň můžu vyzkoušet daný produkt, a když mi vyhovuje, klidně ho koupím v plné velikosti :) ale jak píšeš, některé miniaturky vydrží věčnost, takže je vlastně ani kupovat nemusíš a ještě ušetříš! .))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Malé balení jsou prostě roztomilý! Stejně jako všechno malé :) navíc jsou strašně praktické, zvlášť když člověk cestuje nalehko s batůžkem...

    Hezký den, M.

    Www.secretsofm.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tyhle miniaturky mám moc ráda :) hlavně díky tomu, že se dají zavírat, na rozdíl od vzorečků v pytlíčkách :-/ já občas sáhnu po miniaturce na cestu třeba v Rossmannu, ale nejradši si produkty přelévám do cestovního balení z Ikey nebo Primarku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kedze cestujem velmi casto, pre mna su miniaturky must have a casto si kupujem produkty uz len v travel size velkostiach (; favorit je Estee Lauder, ale Clinique ma vacsiu ponuku. Ked som bola v USA, dostala som ako darcek mini spiralku Estee Lauder Sumptuous Bold, ktoru by som si bez vyskusania urcite nikdy nekupila a pritom teraz bez nej neviem existovat (;

    OdpovědětVymazat
  17. Nenávidím, když dostanu nějaký vzorek, ty mi pořád dává babička (třeba parfémy z Oriflame, jenže to vždycky smrdí a akorát to zabere místo, všude se potom válí spousta vzorečků.) Miniaturky jsou super:)
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Mně by se hodila ta mini tvářenka, měla bych ji snad na celý život :D Já mám doma kupu vzorků od Yves Rocher a vůbec to nepoužívám, protože jejich pleťové krémy mi nesedí. Ale snad se k tomu jednou dokopu, zas vyhazovat je nechci :)

    OdpovědětVymazat
  19. Skvelý článok a prajem ti Krásne Vianoce :)
    sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  20. Miniaturky vypadaji roztomile. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  21. Já osobně mám miniatury moc ráda. Hlavně při cestování, kdy nechci tahat originální balení.
    Simple Casual Things

    OdpovědětVymazat
  22. Máš super fotky a snad sis užila vánoce :* chybíš!

    OdpovědětVymazat
  23. Holky, poradíte mi, prosím, některá, kde sehnat miniaturky Benefit? Především Watt´s up! Díky moc, Tereza

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡