Sunday brunchin'

Po včerejším Blogesmarketu, který se protáhl až do pozdních hodin večerních, jsme si dnes ráno s Niky, Domčou a Ejvi zašly na brunch, který plánujeme už dost dlouho a rozhodly jsme se testnout podnik Pauseteria. Pauseteria se nachází ve Spálené (hned u Národní) v OC Quadrio. Je vyhlášená snídaněmi a příjemným prostředím (na to, že se nachází v obchoďáku). Z restaurace je krásný výhled do Národní ulice. Personál je milý a pozorný. Objednání funguje klasicky až na to, že menu Vám přinesou nahrané v iPadu. Ve snídaňovém meníčku najdete domácí limonády, freshe, kávu, čaje, vejce na všechny způsoby, francouzské tousty, palačinky, croissanty a další dobroty. Já jsem si objednala palačinky s jahodami polité javorovým sirupem s kopečkem (větrníkové!) zmrzliny. Tak úžasnou snídani jsem už dlouho neměla. Mňam. Moc jsem si pochutnala a tak akorát jsem se zasytila. Holky stihly všechny ještě druhý chod, ha ha. Já si dala už jen pomerančový fresh a cappuccino. Vše bylo naprosto skvělé a v tak příjemném prostředí jsme si s holkami dopoledne vážně užily. Jediné, na co bych já osobně upozornila, jsou o něco vyšší ceny. Ceny jsou pravděpodobně, vzhledem k poloze restaurace (centrum Prahy) a luxusnímu jídlu, přiměřené, ale rozhodně se zvládnu nasnídat i levněji. Just sayn'. ;) Za palačinky, fresh a kafe jsem platila něco přes tři stovky. Já se ale do Pauseterie určitě ráda vrátím, protože mi moc chutnalo a byla jsem naprosto nadšená i z obsluhy, která na mě udělala obrovský dojem (už jen třeba to, že se mě zeptali na jméno a přinesli mi kávu se srdíčkem s nápisem Mia!). Zkrátka mě dostali.


Kam chodíte v Praze rádi posnídat vy?

20 komentářů:

  1. Tak teda to jidlo vypada skvele! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle. <3 S holkama jsme dlouho plánovaly, že půjdeme na brunch, ale zatím jsme ještě nikam nešly. :D

    OdpovědětVymazat
  3. vypada to moc dobře tolik dobrot a je to tam pěkní podle fotek

    OdpovědětVymazat
  4. Jidlo vypada uzasne, mnam.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to parádně.. :-) Mě se líbí snídaně jen o pár kroků dál - V Café Louvre :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Mio :) Děkuji za tip, už jsem sice o Pauseterii slyšela, ale musím říct, že až ty jsi mě nalákala ji skutečně zkusit :)
    P. S. Jsem opravdu moc ráda, že jsi se rozhodla pro Blogmas :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mmm, jídlo vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vždy obdivuji. Jak v kavárnách umí ty obrázky do kafe :-)

    DIY Vánoce + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to vážně skvěle a určitě to muselo chutnat báječně, škoda jen tedy té vysoké ceny. Jinak mě moc ohromilo to jméno v kávě, tyhle obrázky mě vždy baví :-)

    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to nádherně! Až budu v Praze, zajdu se tam mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní07.12.15 7:19

    To mi prijde teda riadne moc za raňajky, ale ten nápis je chutný :))

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam tolik jídla takhle po ránu! :D

    ZEEKO. | stojim-v-koute.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Obchoďákové a moderní kavárny nemám moc ráda, raději mám něco v retro nebo historickém stylu, takže nejraději mám Café Louvre. A to jméno na kávě je super, nikdy mě to nepřestane bavit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Café Louvre v nejbližší době určitě zajdu! :)

      Vymazat
  14. Páni to cappuccino s tým jménem je skvělýý♥ nějak jsem tenhle podnik v Quadriu vůbec nezaregistrovala :) vypadá to krásn, věřím, že jste si pochutnali :)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda takova palka za palacinku a kafe..to si radsi zajdu na poradnej steak :D ale jak se rika, kazda muzika ma svyho posluchace :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná snídaně a určitě i chutná. Já mohu doporučit například Mama coffee, nebo zastrčenou Coffee room ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Pracuji hned vedle Pauseterie a ještě jsem neměla čas tam zajít. Budu to muset napravit, když tak koukám na tu dobrotu.^^

    OdpovědětVymazat
  18. Holky, jestli se budete chtít plácnout přes kapsu, tak určitě doporučuju všema 20ti snídani v Cafe Savoy. Nádherné prostředí, výborné jídlo (hlavně ořechová bábovka..mňam) pro čajofily velká nabídka sypaných čajů :) Na nějaký speciální den skvělá volba.

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡