Early Winter


Ahooj! Doufám, že Vás mé #blogmas baví (= snažím se o článek denně až do Vánoc). A já tu jsem pro změnu s mým dnešním outfitem. Dopoledne jsem šla dokoupit poslední dárky. Jediné, co jsem ještě nesehnala, jsou vánoční pohlednice. Žádné se mi zatím nelíbily. Tak pokud by Vás napadlo, kde nějaké pěkně sehnat, budu ráda, když mi to napíšete do komentářů. Nebo si je snad vyrobím. :) Dnes konečně nepoprchávalo a na prosinec bylo dost teplo, a tak jsem si s radostí vzala nové tenisky a teplou vestu, kterou jsem ulovila na Black friday nákupech. Líbí se mi na ní, že se dá nosit, jak se sportovnějšími botami, tak i k něčemu elegantnímu. Moooc se mi líbí a jsem ráda, že jsem si ji koupila. Myslím, že jí teď budu nosit pořád. Dokud teda nebude zzzima!


Top Zara
Vest Topshop
Watch Komono
Skinny jeans Topshop
Bag Primark
Shoes Adidas Originals Tubular via Brands24.cz


*photoshoot by Dominika Pokludová, edit by me

39 komentářů:

  1. vesta a kabelka je super, ja bych volila jine boty- i kdyz posledni dobou se mi zacinaji libit tenisky k elegantnejsim outfitum, tak k tomuto bych volila jine, nejake "jemnejsi" ... jinak ti to moc slusi :))

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  2. Článek denně?Co víc si přát ?:)

    OdpovědětVymazat
  3. beautiful ♥ tie tenisky vyzeraju fakt zaujimavo! musia byt aj pohodlne :) tesim sa na kazdy jeden tvoj clanok ! waaaaaa :) co sa tyka pohladnic, urcite ich sama vyrob, vymyslela by si nieco originalne ako vzdy a mohla by si o tom potom urobit aj clanok, lebo sa mi pacia tvoje napady :) ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. určite Miuška vyrob ich ručne, je to viac osobnejšie a človek si potom viac pamätá od koho to má a nemá to každý :)) a teším sa na články každý deň, to bude taká náhrada za adventný kalendár, každý deň si miesto otvorenia okienka s nekvalitnou lacnou čokoládou otvorím kvalitný úžasný článok :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi uplne nadherna Mio ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mio, seš velká kráska :) Fakt Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuju tě, sice to dneska nebylo tak hrozné, ale stejně bych asi zmrzla :)

    OdpovědětVymazat
  8. snažím se teď také psát články častěji, ale je místo vánočního klidu mi nastává hektické období :(
    na pohlednice zkus Marks&Spencer, vloni jsem tam sehnala moc krásné pohledy i s obálkami :)
    http://thankgodiamwoman.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký outfit. Tyto pastelové odstíny ti hrozně moc sluší. Mám radost, že teď budou na Kissbooku články často :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se mi to bude dařit! :D <3
      A moc děkuji.

      Vymazat
  10. Miluju tyhle vesty! Sekne ti to Miuš..a těším se na kupu článků :))

    OdpovědětVymazat
  11. Boty vypadají vážně skvěle, moc hezky jsi to zkombinovala :). Vesta je super, nedávno jsem si objednala podobnou, ale bohužel je mi velká :(. Tak ji asi někomu daruji.

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, tak na týchto fotkách ti to veľmi pristane!
    Pripomenula si mi, že by som aj ja mohla pomaly začať zháňať vianočné darčeky... Trochu sa za seba hanbím, no ešte nemám kúpené absolútne nič - vždy robím všetko na poslednú chvíľu a potom si nadávam, nakoľko na - prinajmenšom - polovicu zabudnem :D
    A je super, že si sa rozhodla robiť na blogu #blogmas - tvoje články ma veľmi bavia, mohla by som ich čítaním stráviť hoci aj celý deň :)

    OdpovědětVymazat
  13. Si úplně nějak jinak nalíčená a moc ti to sluší :)))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poznala. :D :) Měla jsem čas si nalíčit smokey eyes. Moc děkuji.

      Vymazat
  14. To vypadá fakt suprově! Hodinky to krásně doplňují, moc se mi líbí jejich jednoduchost :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi překrásná! A tento outfit se mi moc líbí, jen bych tedy vyměnila ty boty, jak už tu zaznělo. :) Jinak jsem se naprosto zamilovala do té vesty - ta je vážně perfektní! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  16. Boty se mi nelíbí. Outfit krásný. A zima už je. Vždyť ti musely mrznout nohy (kotníky) i ruce! Ale taky se někdy kvůli fotkám přemůžu. Dokud to alespoň jen trošku jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, ale kvůli fotkám se opravdu nepřemáhám. Nic mi nemrzlo. :)

      Vymazat
  17. Já byla na Black Friday v Californii :D takže jsem si for real zažila tu atmosféru tlačenic a pomalu šílenejch lidí...no..svoje kouzlo to taky má, ale ve Victorias Secret jsem byla málem ušlapaná a skoro jsem omdlela :D takže na živo není zas o tolik co stát, protože fronta třeba v Targetu se táhla přes půl obchodu (velikost zhruba jako naše velký Tesca) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo. Věřim, že to musí být šílené. Hlavně ty jejich slevy jsou ale doopravdy SLEVY, takže asi i chápu tu hysterii. :D :)

      Vymazat
  18. vesta je dokonalá ! x

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Outfit je moc krasny. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  20. Vesta se mi líbí, jak její střih tak i barva, a tenisky jsou také super ale moc mi to k sobě nejde.:-( Každopádně moc ti to sluší, a pořád se budu opakovat, ale miluju tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
  21. moc ti to sluší ty barvy jsou užasné krásně sladěné

    OdpovědětVymazat
  22. presne takú vestu by som si chcela na jar vyrobiť :D si krásna a outfit super :)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc se na všechny tvé články těším! ♥ A jak to děláš, že na KAŽDÉ fotce ti to tak sluší!? :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tie topánky sú krásne :) a veľmi ti svedčí aj líčenie, je fakt super

    OdpovědětVymazat
  25. Dokonalost sama, jsi moc krásná !! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Dokonalost sama, jsi moc krásná !! :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Slušííí ♥ Vesta je úžasná, můžu tě poprosit? Koukni na tuhle http://unimoda.cz/damske/vesty/bohemia-kvalitni-zimni-vlnena-damska-vesta-55121.html, co myslíš? Mám do ní jít? Děkujuu

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡