Review: Michelle Phan Make Up book

Moc ráda bych vám dnes pověděla o této knížce od Michelle Phan, kterou určitě znáte (pokud ne, wikipedie ano). Michelle knihu sama napsala, a dokonce také i ilustrovala. Knížka má 230 stran. Formátově je o něco větší než A5. Zaujme už na první pohled. Má krásnou obálku i pěkný design uvnitř. Mám ráda jednoduchost a přehlednost, což tato kniha splňuje. A teď už k samotnému obsahu... 

Hned na začátku knihy najdete čtivý a poutavý životopis, který se rozděluje hned do dvou kapitol: My Life so Far part one/part two. Prvním velkým a hlavním tématem je krása. Touto obrovskou kapitolou, dělící se na několik podkapitolek, mi knížka trochu připomíná Makeup manual od Bobbi Brown. A myslím to v tom nejlepším slova smyslu. Líbí se mi, že Michelle neupřednostňuje svou značku kosmetiky, pouze jí zmíní ve svém životopisu, ale dále v knížce dává spíše různé tipy a na fotkách najdete třeba i značku Benefit. V kapitole makeup rozebírá vše od stravy, přes péči o pleť, základy líčení až po své osobní tipy a triky pro různé příležitosti. Poté následují i kapitoly vlasy a péče o ruce/nohy. Nechybí ani kapitola o módě, kde Michelle popisuje svůj styl, jak najít svůj styl, prozradí, jak si ona sama uspořádala šatník a inspiruje outfity na různé příležitosti. 

Jako další, se po těchto holčičích kapitolách objevuje téma sociální sítě, technika, apod. - tedy vše, co Michelle řešila, stejně jako milion dalších youtuberů, blogerů, ale i ostatních lidí. Má se vším spoustu zkušeností, takže zde najdete vtipné rady, které vás pobaví, ale i opravdu užitečné tipy. Následující pasáž se věnuje budoucnu a kariéře - jak získat práci, po které toužíte, jak si jít za svým cílem, apod. Nechybí zde ani rady, jak se obléknout na pohovor, jak na něm zapůsobit v dobrém, ale třeba i praktické rady jak psát CV nebo motivační dopis. Na konci knížky najdete spoustu zkušeností samotné Michelle, nespočet pozitivních a motivačních pasáží, rady o organizaci času, mini kapitolku Ask Michelle a její krásné ilustrace přátel a týmu.

Musím se přiznat, že tato knížka se mi líbí mnohem více, než knížka Style od Lauren Conrad (Beauty jsem nečetla). Jde vidět, že ji poskládala samotná autorka, a že do knížky dala kus sebe. Určitě jsem se z knížky nedozvěděla nic extra převratného, ale od toho jsou asi trochu jiné knihy. Tahle knížka mě baví a ráda se k ní neustále vracím. Působí na mě velmi pozitivně a líbí se mi i krásné fotografie, kterých je v knize nespočet. Mám Michelle ráda, i když už ji na youtube moc nesleduji, protože už jsou ta videa možná až moc dokonalá, čímž trochu ztrácí kouzlo, tak ale stejně mi přijde neuvěřitelné, co za svůj život stihla už dokázat, a to jí bylo letos teprve 28 let.
Kniha se dá zakoupit přes internet zhruba za 600 Kč.

Líbí se Vám? Máte rádi Michelle?
Vlastníte nějakou podobnou knížku?

29 komentářů:

  1. knižka vyzerá fajn už dlhšie uvažujem, že si ju kúpim :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka vypadá moc dobře a žádnou podobnou nevlastním. Jsem sice hrozně líná číst v angličtině, na druhou stranu tohle by mě asi donutilo :D Michelle jsem nesledovala nikdy, ale co jsem tak viděla, taky mi přišla až moc profesionální. Mám radši méně známé youtuberky, které působí víc "lidsky". Teď to asi vyznělo, že je mi nesympatická, ale tak to není, jen nevím, jak to lépe vyjádřit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka vypadá fajne, jsem si ji ještě nikdy nevšimla.. :-) Pár jich doma mám a tahle asi přibude taky :-)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  4. Plánuji si ji koupit, chvilku už po ní pomrkávám a ty jsi mě konečně přesvědčila, že je ta pravá. :)

    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si teď pořídila glam guide od Fleur de Force a sice jsem na začátku, ale jsem nadšená. Bude to asi docela podobné. Nic převratného, ale moc hezké, přehledné, oddechové, plné nááádherných ilustrací a fotek. Jsem z knížky nadšená.
    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Michelle mám ráda a sledovala jsem ji i v jejích začátcích :) Její beauty tipy už mi hodněkrát i pomohly a její knížka mě zaujala, akorát ta cena je trochu vyšší

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle, mrknu na ní :) Týjo a ten šatník !!! Brala bych všemi deseti :D <3

    OdpovědětVymazat
  8. Až sa hanbím, že som ani nevedela, že Michelle napísala knihu. Bola to prvá blogerka, ktorú som začala sledovať a vždy mi bola skvelou inšpiráciou. Je ale pravda, že v poslednom čase ju sledujem už pomenej. Kniha vyzerá veľmi dobre, dúfam že na ňu natrafím aj v niektorom slovenskom kníhkupectve :-)

    S pozdravom Zuzka z blogu Sue and colours
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Tu bych si rozhodně chtěla přečíst, pokukuji po ní už dlouho, ale bohužel mě zaráží trošičku cena :(

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že jsem se do té knížky podle toho jak ji popisuješ a podle fotek úplně zamilovala a určitě si ji budu chtít co nejdřív přečíst. Působí totiž opravdu hodně inspirativně. Takže moc díky za zajímavý tip :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. O knihe som dlho uvažovala, pretože Michelle bola prvá youtuberka, ktorú som zhruba pred 5timi rokmi začala sledovať. No stále sa neviem rozhodnúť, či mi môže priniesť do života niečo nové a či to nebudú len vyhodené peniaze...
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  12. Knížka vypadá velice zajímavě :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  13. Michelle tedy vůbec neznám, ale knížka vypadá na první pohled pěkně a pro takové začátečníky, jako jsem já mi by byla určitě i v mnoha věcech užitečná :)
    Moc se mi líbí, jak jsi Mio knížku nafotila, jaké jsi tam dávala dekorace, hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  14. Michelle teda neznám, ale asi na ní mrknu i knížka vypadá fajn :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna nedávno jsem si říkala, že si nesmím pořídit další knížku, dokud všechny rozečtené nedočtu a ty uděláš recenzi na tak suprovou knížku :D :/ achjo, asi to zas budu muset porušit :( :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní článek! Knížka vypadá úžasně, asi vím, co si pořídím :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Knížka vypadá fakt pěkně a vzhledem k tomu, že už dlouho se chystám začít číst knížky v angličtině, tak by tohle byl dobrý začátek :D :)

    katys-diary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Michelle je úžasná, nad knížkou už nějakou dobu uvažuju... ale to bych si šmahem musela koupit i Hot Body od Cassey z Blogilates a Body Book od Cameron a moje peněženka by těžce zaplakala :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  19. Knížka se mi líbí moc jak obsahově, tak co se týče provedení. Myslím, že by pro mě byla naprosto ideální, takže se po ní mrknu. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  20. Něco podobného před nedávnem vydala jiná vlogerka/blogerka Tanya Burr. Jemnuje se to Love, Tanya. Nevím jestli Ti to jméno něco říká. Je to v podobném stylu a mně se to hrozně líbilo. Dá se do ní i vpisovat vlastní věci, což mi přijde super. Takže můžu jen doporučit.:)

    OdpovědětVymazat
  21. kniha vyzerá veľmi pekne, má zaujímavý dizajn :) ako taká oddychovka napríklad na leto môže byť super :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. moc se mi knížka líbí mam rada knihy o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, odkud mas prosim ten tupirovaci hreben?

    OdpovědětVymazat
  24. Na knížku si brousím zuby už delší dobu! Díky za názor! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  25. Nevím proč není v češtině!Všechny tyto knížky o malování jsou v angličtině.Přeci celý národ neumí perfektně anglicky.Fakt děs...!

    OdpovědětVymazat
  26. Tahle knížka byla hrozná ztráta času, dva dny života navždy v tahu...

    OdpovědětVymazat
  27. Ráda bych si knížku od Michelle přečetla, sleduju jí na youtube už hodně dlouho, ale nechce se mi to louskat v angličtině :D

    Good vibes by ADEL

    OdpovědětVymazat
  28. teď se úplně stydím přiznat, že jsem Michelle Phan nikdy nesledovala a její videa vůbec neznám :D :)) každopádně je to ale krásná life-stylová knížka.

    OdpovědětVymazat
  29. Ta knížka vypadá skvěle...jen ta cena..:-/
    http://denisalifestyle.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡