Monday funday

Znáte vlogmas? A blogmas? Já mám takové denní aktualizace mých oblíbených vlogerů a blogerů moc ráda. Pokusila jsem se včera nafotit něco podobného a věřím, že vás to bude bavit. Takže, co všechno jsem stihla za včerejšek a dnešní ráno?


Hned ráno jsem byla na poště a čekalo tam na mě spousta překvapení.
Dopisy od Vás a dárky od Sobi!
Ukážu Vám je později, ale pokud jste bystří a trochu mě znáte, všimnete si dárku už v tomto článku.
 Poté jsem šla nakoupit nějaké mňamky a jeden dárek, který tu teď nemohu ukázat.
 Přišla jsem domů a tam už na mě čekaly další tři balíčky, jeden dopis a dvě další výzvy z pošty.
 Loréal mi poslal své top produkty a udělal mi obrovskou radost, zvláště rtěnkou a lakem Julianne's nude.
 Dostala jsem i dáreček o mého oblíbeného eshopu beautyville.cz a opravdu krásně zabalený.
 DM drogerie mi poslala ručně psanou pohlednici od Unicef.
 Po obědě jsem si dopřála koupel s balistikou od Lush.
Udělala jsem něco do práce, a pak se začala připravovat na večeři s kamarádkou Nikol.
 Zamilovala jsem se teď do balzámu od Baby lips v odstínu Cherry me.
Mám ho už dlouho, ale až teď jsem ho začala používat a používám jej denně.
 A další věcí, kterou momentálně používám denně, je parfém Daisy dream od MJ ze Sephory.
 Oblékla jsem si svůj oblíbený svetr, bílou košili, skater sukni a nové kozačky.
 Vzala jsem si svou novou kabelku ze Zary, kterou jsem si koupila k Vánocům, a po šesté vyrazila k Niky domů.
Její vánoční výzdoba mě doslova nadchla, a tak jsem i u ní něco nafotila.
 Ochutnala jsem cukroví, mňam! a rozbalila si dárek. <3 Co jsem dostala, vám ukážu později.
 Zatímco se Nikol zkrášlovala, dělala mi společnost Lili, která se ale nechtěla fotit.
Nakonec se mi pár fotek opravdu podařilo.
K večeru jsme si vyrazily společně na večeři a holčičí pokec. 
Známe se už několik let a máme si vždy, co říct.
Nikol si dala kuřecí prso na bazalce, sušených rajčatech a mozarelle.
Já si dala burger, ale ten mě bohužel docela zklamal.
 Přišla jsem domů před půlnocí, takže jsem toho už moc nestihla.
Ale dnes ráno se mi podařilo vstát celkem brzo, a tak jsem se (už jak blázen) vydala znovu na poštu.
Čekal tam na mě balíček o Avonu, který mě tedy dostal. Nedávno mě totiž Avon pozval na vánoční večírek, kterého jsem se ale bohužel nemohla zúčastnit, protože jsem v tu dobu byla mimo ČR. A Avon mi poslal zásilku až domů. Nádherně zabalenou. Obsahově ještě krásnější - v rose gold a zlaté. To se Avonu povedlo. Balíček mě moc potěšil.
A nakonec sladká tečka přímo od Benefit cosmetics. Jsem za spolupráci s touto značkou nesmírně vděčná. Moc mě těší, jak kamarádské vztahy spolu máme a obecně, že díky Kissbooku mohu poznat tak skvělé, pozitivní a úspěšné lidi. A máme spolu parádní plán na příští rok. Těšte se! Bude se totiž týkat i vás, mých čtenářek.
Tomu říkám štěstí a radost!
Přeji hezký večer Vám všem.

M.

46 komentářů:

  1. Super článek. Měla jsi moc příjemně nabitý program :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek, zase mě o něco víc naladil na vánoce :) teším se až dám všechny dárečky, které mám připravené :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek, takové můžeš psát klidně denně :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta fotka kočičích nožek, je skvělá! Jak si vznešeně sedí☺ Moc hezký článek!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky a jak já zbožňuji balistiky od Lush.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Toľko krásnych balíčkov, že sa ani neviem rozhodnúť, ktorý je najkrajší... skvelý článok. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne darčeky si dostala a pekné fotografie. Normálne ti troška závidím, haha. Posledná fotka nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! a ta kočička je roztomilá :)
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárečky jsi dostala :) Přeju veselé Vánoce :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Odkud jsou prosim kozacky a za kolik? Presne takove shanim! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvele fotky a skvele balicky od znacek.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ahojky Mio chci se zeptat jestli ti přišlo i ode mě prosím napiš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko přišlo. Moc ti děkuji! Určitě ti odepíšu. :)

      Vymazat
  13. Báječný článek :-), dostala jsi nádherné dárečky.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Boží článek! Takové mám u tebe nejradši <3
    Dostala jsi opravdu skvělé dárečky a číča je výstavní :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty si ten vánoční čas opravdu užíváš!:) krásné Vánoce Mio!:)

    OdpovědětVymazat
  16. veľmi pekný post, radosť čítať aj pozerať :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle je opravdu parádní článek, moc mě bavil :)

    OdpovědětVymazat
  18. Holky moc vám děkuji za super komentáře. Je vidět, že vás podobné články/videa také baví. Pokusím se je připravovat a psát častěji. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Takové balíčky a dopisy by mě taky udělaly radost, určitě to byl skvělý den! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Sledování vlogmas a blogmas si užívám stejně jako ty. Díky za tento článek, příjemné sledovat tvůj denní harmonogram. :) Tolik psaníček, to by sis už na ně měla vyhradit nějakou krabici :)

    Hezké svátky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vlogmas a blogmas si užívám stejně jako ty :) Člověk u toho hezky relaxuje.

    OdpovědětVymazat
  22. Tá posledná fotka je naj. Tak blažený výraz som už dlho nevidela :) Aj málo stačí ku šťastiu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní24.12.14 8:15

    Teda Mio, to jsou skvělé dárky, a těch dopisů!! Také jsem moc zvědavá na ten plán, co máte s Benefit! Už se moc těším, až nám o tom napíšeš něco víc! A ted jedna otázka úplně mimo- už máš tu VŠ hotovou nebo ještě ne? Já také studuju, teprve druhý ročník, a mám vždycky hrozné nervy ze zkoušek. Nejradši bych s tím skončila, ale to by se naši asi zbláznili :D Co pomáhá proti stresu Tobě?? Zdraví Káča a přeji veselé Vánoce!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Káčo, děkuji!
      VŠ ještě nemám hotovou, ale nestresuji se. :)
      A když někdy trochu, tak se uklidňuji tím, že hlavně, že jsem zdravá:D, pustím si hudbu, naučím se něco, přečtu si pak něco oddechového za odměnu. Nebo si vystavím na ledničku věc, kterou si za zkoušku koupím, což mě motivuje a vídám jí při učení často, jelikož jsem i často v lednici. :D :)

      Vymazat
    2. Díky za tipy, to s tou ledničkou je nejlepší!!! :D A souhlasím, na mě hudba taky působí relaxačně (teda jak která samozřejmě). :-))))) K.

      Vymazat
  24. Wau...toľko darčekov....musela si byť veľmi poslušná :-) ale nie, určite si to zaslúžiš za krásnu prácu, ktorú nám celý rok na blogu ukazuješ :-) Šťastné a Veselé Vianoce prajem :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotky Mio :) Přeju Ti nádherné Vánoce
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné fotky a ještě krásnější musí být číst všechny ty dopisy a užívat si ty krásné dárečky.

    OdpovědětVymazat
  27. Pěkné dárečky :) přeji krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
  28. takové články mám ráda a nemusí to být blogmas! dělej je častěji!

    OdpovědětVymazat
  29. Tyto články jsou super a máš moc krásné fotky!
    http://apinchofglamor.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. takový články by jsi mohla psát častěji super článek :) moc krásné balíčky :-O všechny

    OdpovědětVymazat
  31. Mio, je mi líto, že to napíšu, ale už mi to nedá.
    V poslední době mi tvůj blog přijde o ničem. Články jsou takové zvláštní, mám z nich divný pocit. Je vidět, že se čtenářům snažíš přiblížit a ukázat jim i své soukromí, ale přijde mi, že ti to moc nejde. Je to takové rozpačité. Hodně tě srovnávám s Verunkou z MRL (i když bych neměla, nemůžu si však pomoct) a přijde mi, že rozdíl mezi vámi je teď obrovský. Dřív jsem měla tebe nejradši, MRL blog jsem sice četla, ale nebyla jsem z něj nijak paf a teď je pro mě Kissbook dole a Verunčin blog nahoře.
    Nevím, jak to správně napsat, takže tento komentář asi taky nebude působit zrovna dobŕe, doufám, že ale budeš vědět, co jsem chtěla vyjádřit. Nejsem žádný hater, jenom jsem prostě zklamaná, že blog, na který jsem dřiv chodila tak ráda, už moc nemusím.

    Měj se hezky,
    Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Gabi,
      děkuji ti za komentář. Vážím si tvého názoru a naprosto to respektuju.
      Bylo by ale fajn, kdybys mi pověděla trochu víc. Vlastně jsem se dozvěděla jen, že Verča je lepší, ale nevím, co ti u mě chybí. Soukromí moc neodkrývám. Už se mi to párkrát nevyplatilo.
      Ale budu ráda za tvou konstruktivní kritiku.
      Měj se také hezky, Mia :)

      Vymazat
  32. To je krásný, tolik dopisů a balíčků

    OdpovědětVymazat
  33. Lush by som rada vyskúšala ♥

    OdpovědětVymazat
  34. Tenhle typ článků mám moc ráda :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Přesně tenhle lak S-he mám taky a bohužel mě zklamal výdrží, už druhý den po nalakování se mi loupe, přitom jinak drtivá většina laků mi drží na nehtech klidně 6 dní. :/

    OdpovědětVymazat
  36. Jéé, ten pejsek je tak roztomilý ♥ Taky mám doma yorksheera, jsou to zlatíčka :)
    Co se týče vánoční výdoby, máš krásně ozdobený stromeček :)
    Ta sukně a baby lips ^^ nádhera :)
    a dopisy od fanoušků/čtenářů ti závidím, já zatím s blogem začínám, takže se toho asi hned tak nedočkám :D :) snad jednoho dne ano.. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Super článek! Tolik krásnych dárečku pohromade jsem dlouho nevidela :) Tesim se na další článek!

    OdpovědětVymazat
  38. Všem Vám moc děkuji. Budu takové články dělat častěji. :)

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡