My all-time favourites: Clinique Chubby sticks

Moje lippie závislost!
Mám-li být upřímná, Chubby sticky od Clinique vyšouply z předních příček všechny mé oblíbené rtěnky. Od té doby, co jsem si koupila svůj první, používám je takřka denně. U rtěnek jsou velké plusy v pigmentaci barvy, ale většinou bohužel nejsou moc hydratační, naopak často rty i dost vysuší. U Chubby sticků jsem si zamilovala hydrataci, zvláčnění rtů, lesk, ale i intenzitu barvy a široký výběr překrásných odstínů. 
Jeden kus stojí 490 Kč. Investice jsem nikdy nelitovala, protože vydrží dlouho a mají samé plusy. Dají se sehnat Chubby sticks moisturizing lip colour balm, které bych přirovnala ke zbarvenému balzámu. Dalším typem jsou pak Chubby sticks intense moisturizing lip colour balm. Ty jsou také hydratační, ale navíc i vysoce pigmentované, srovnatelné se rtěnkami. Často se prodávají i nějaké zmenšeniny v limitovaných edicích. A Clinique teď dokonce přišel s novinkou jménem Chubby stick baby tint moisturizing lip colour balm. O těch vám něco povím v závěru článku.
Všechny tyto "rtěnky" obsahují vitamín C, bambucké máslo, máslo ze semen mangovníku a olej ze semen jojoby. Mé rty krásně hydratují, zvláční, dodají jim barvu a používám je moc ráda. jsou na rtech příjemné. Nejde o žádnou lepivou nebo klouzavou umělou "voskovku". Navíc jsou neparfemované, čemuž hodně žen dává přednost. Nosím je v kabelce a ráda je párkrát přes den doplním. Avšak musím uznat, že ty Instense mají opravdu skvělou výdrž, srovnatelnou s klasickou rtěnkou. Pokud by vás zajímalo, jak vypadají uvnitř, přikládám fotku. Podařilo se mi Chubby stick rozebrat, když jsem se snažila vydolovat ještě trochu mého oblíbeného odstínu, který jsem používala nejčastěji. 
Na následujících fotkách si můžete prohlédnout pigmentaci a odstíny, které vlastím. Je jich opravdu dost, ale jak už jsem uvedla - používám je ze všech produktů na rty nejraději. A mimochodem, žádné jejich kopie, které jsem vyzkoušela, se jim nedokázaly vyrovnat.
Novinka: Chubby stick Baby tint moisturizing lip colour balm
Moc jsem se na ně těšila a nezklamaly! Jsou k dostání od srpna za 510 Kč/ks. Přidávám i text z tiskové zprávy, protože pěkně vysvětluje, co nové rtěnky umí.


Představte si rtěnku, která je šitá na míru Vaší pleti i Vaší osobnosti.
Dnešní ženy chtějí upoutat jemnými, mladistvými, plnými rty. Veselá, hravá 
produktová řada Chubby Stick je nyní více osobní - představuje novou
hydratační rtěnku Chubby Stick Baby Tint Moisturizing Lip Colour Balm, 
kolekci čtyř transparentních odstínů s barevným nádechem od oranžové přes 
růžovou až po rudou a fialovou, které každé klientce nabízejí jedinečnou, 
personalizovanou barvu a dodávají jejím rtům vlastní, přirozený tón. 
Nová rtěnka Chubby Stick Baby Tint Moisturizing Lip Colour Balm využívá 
přirozené chemie každé ženy, dodá jejímu vzhledu novou vitalitu, s níž rty 
získají tu správnou dávku barvy, přesně odpovídající osobnosti dané ženy. 
Každý odstín svou nositelku doplňuje a na různých ženách bude vypadat 
různě. Jakmile se rtěnka nanese na rty, barva se plně rozvine přesně do té 
míry, která je pro danou tvář ta pravá. Každý odstín nese příznačný název 
popisující účinek rozvíjejícího se květu - Poppin’ Poppy, Coming Up Rosy, 
Budding Blossom, Flowering Fressia.  (clinique.
Nemohu se rozhodnout, jaký odstín se mi líbí nejvíce. Všechny tři můj odstín rtů tak krásně zvýrazní a pozvednou. Plus mají stejné přednosti, jako ty klasické a intenzivní. Odstíny jsem vyfotila na ruce, ale kouzlo baby tintů je hlavně v tom, že na vaší pleti/rtech můžou vypadat naprosto jinak. To mě vážně baví!
Zajímá mě, zda nějaký Chubby stick vlastníte a jaký odstín jste si nejvíce oblíbili vy. Já měla dříve nejraději 13 Mighty Mimosa, ale už jsem jej bohužel spotřebovala. Momentálně nejčastěji používám odstín 20 Jumbo Jasmine.

38 komentářů:

  1. tolik hezkých barev..to vypadá krásně :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla jeden, odstín myslím Mega Melon, a už jsem ho taky vypotřebovala. Spokojená jsem byla moc, hlavně s odstínem. Uvažuju, že si pořídím ještě nějaký, musím omrknout všechny odstíny :)!

    OdpovědětVymazat
  3. mám zatím jen jeden, intense v odstínu chunkiest chilly a už si brousím zuby na další, protože jsou fakt úžasné! Líbí se mi i ty nové, ale ráda bych fotku na rtech (vím, že na každém vypadá jinak, ale jen pro představu :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuji to jako součást outfitů. :)

      Vymazat
    2. to je super, těším se! :))

      Vymazat
  4. Ty odstíny vypadají fakt perfektně už jsem uvažovala že nějaké Chubby stick zkusím! A pořád se nemůžu přestat koukat na ty tvoje úžasně fotky!! :))
    http://neonbandit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem ještě nezkusila na barevné rty mě moc neužije

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem taky závislák a od té doby, co mám Chubby Sticky, nešahám po rtěnce tak často.. :-)
    Z původních mám Super Strawberry (už druhé balení), Two Ton Tomato, Mighty Mimosa a Mega Melon (můj první!). A z intenzivních Roomiest Rose a Curviest Caramel... A miluju je všechny... :-)
    A závěrem - především tvůj blog mě na ně navedl, takže díky... :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Rty si nemaluji :) mě by zajímala trošku jiná věc-neuděláš recenzi na svůj nový tablet? Ráda bych si nějaký v brzké době pořídila, a tak všude možně pročítám recenze a hodnotím, který pro mě bude ten nej :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chubby stick nevlastním žádný, ale myslím, že po Tvém krásně lákacím článku budu :D
    Já bych si vybrala nějaké odstíny do růžova, nejvíc se mi líbí curvy candy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Barvy jsou kouzelné, takový výběr :)

    OdpovědětVymazat
  10. Docela jsi mě na ně nalákala..Teď váhám, zda si pořídit rtěnku od YSL nebo tyhle chubby stick, co myslíš? Co by bylo lepší volbou? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sooo many beautiful color sticks. Very nice,
    http://www.wecocktaildress.com/winter_5-t-1.html

    OdpovědětVymazat
  12. Já nejradši Two Ton Tomato a Pudgy Peony!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné odstíny :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadajú úžasne! Tiež ma najviac zaujal odtieň 13 Mighty Mimosa, milujem baby pink farby :) Zatiaľ nemám ani jeden, no asi si nejaký zadovážim :) btw ja som vyskúšala Lip Butter od Astoru (niečo podobné) a som super spokojná, a keď hovoríš že Clinique sa nič nevyrovná, tak to sa teším a neviem dočkať ! :)

    http://marylandbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Waaa Miaaa..ja som si myslela, že som maniačka na rúže, ale ty si ma teda riadne prekonala :D 14 stickov za 500Kč = 7000 Kč? :D Ale asi si ich nekupovala naraz, že?:D Krásne farbičky! Ja som skôr na klasické rúže..nie takéto balzamové..a v poslednej dobe mám najradšej matné :)

    OdpovědětVymazat
  16. 13 je úžasná, nedivím se, že jsi ji vypotřebovala nejdříve! :) Já chubby sticky nikdy nezkoušela, je to přeci jen trochu dražší záležitost, ale vypadají moc hezky a líbí se mi nabídka odstínů, takže třeba někdy v budoucnu... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jů, hrozně se mi líbí ty swatche jako srdíčka, to je fakt krásný, Miuš :) Já žádného čabíka nemám, ale tvůj článek je dosti lákací, tak třeba jednou zainvestuju :)

    OdpovědětVymazat
  18. Konkrétně tyto jsem nezkoušela, ale miluju lipbuttery od Astoru :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou to úžasné barvy :) ale já jsem pro levnější variantu a to pro Astor :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Jee, ty jich máš! :) A tak pěkné odstíny! :)

    OdpovědětVymazat
  21. nádherný barvy, akorát zatím se nějak nemůžu rozhoupat a do nějakého investovat
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  22. Sbírka uplně jak na rozdávání :D :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  23. Takto má vyzerať nadšenie pre vec! :) Žeby už aj u mňa nastal čas ich vyskúšať? Lenže ja mám radšej klasické rúže (nemám s nimi zlé skúsenosti ako vysušovanie pier) a keď chcem hydratáciu so super pigmentáciou, siahnem po Rouge Volupte od YSL.

    OdpovědětVymazat
  24. Jééé ty bych taky chtěla:D to si asi nějakou budu muset pořídit, hrozně se mi líbí jak obal, tak ta pigmentace a velký plus pro hydrataci!! Ta mi u rtěnek opravdu hodně chybí:(

    OdpovědětVymazat
  25. Já teda Chubby Sticky nemám, ale moc ráda bych si je někdy v budoucnu pořídila! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Sú naozaj krásne úplne všetky :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Úžasná sbírka Mio, ty odstíny mají opravdu fantastické. Od Clinique zatím žádný chubby stick nemám, ale rozhodně plánuji si nějaký pořídit. :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/astor-perfect-stay-gloss-8h.html

    OdpovědětVymazat
  28. Jé ty jich mas :-)) já mám akorát od avonu, a jsem moc spokojena :-) voní nádherně a je příjemná na rtech :-))

    OdpovědětVymazat
  29. mám doma dva od Astoru, ale taky bych ráda vyzkoušela ty od Clinique :)

    BIODERMA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  30. Nadhera:-).A uz jsem se toho clanku nemohla dockat. Chci si nejakou poridit, nemuzu se stale rozhoupat, ani nechapu proc. Clovek utrati spoustu penez za ruzny blbiny :-). Tohle byla ta posledni kapka. Asi si poridim ty nove baby:-) ,vypafaji moooc krasne.

    OdpovědětVymazat
  31. Fantastická sbírka :o) A děkuji za hezký nápad, namalovat na kůži barevné srdíčko, je to pro představu lepší než jen čárky :o))

    OdpovědětVymazat
  32. Jsou krásné všechny.Akorát trošku dražší,ale jak vidím asi se to vypatí.;)))

    OdpovědětVymazat
  33. Doma mám pouze " chubby stick" od MUA a jsem z něj naprosto nadšená :) od Clinque žádný Chubby stick bohužel nevlastním, ale po tvé recenzi se to snad už konečně změní a já zainvestuju:) jen se rozhodnout pro jaký odstín :) Všechny odstíny vypadají božsky a s těma srdíčky to vypadá ještě více lákavěji :D

    OdpovědětVymazat
  34. vždycky mě lákaly, ale poslední dobou už mě nechávají chladnou..

    OdpovědětVymazat
  35. Od Clinique nemám ešte žiadny ale od iných značiek mám asi 10. Mám ich všetky rada, a plánujem vyskúšať aj tento

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡