14.4.2013

V dnešním článku toho bude opravdu dost. Hned v úvodu chci něco povědět o relativně nové paletce NAKED basics od značky Urban Decay. Fotky na začátku článku jsem nafotila asi před 3 měsíci a děsím se, jak jsem na nich buclatá. Můj obličej i postava se dost změnily. (Jillian, jsi fakt třída!) 
recenze

Paletku jsem si objednala na beautybay.com okamžitě, jak ji naskladnili jako novinku. Do měsíce ji zlevnili o 25%, což je u mě klasika. Ale tak paletku jsem měla jako jedna z prvních doma (zhruba za dva a půl týdne) a mohla ji testovat a líčit s ní slečny na ples. Sama jsem si ji totiž povolila použít, až do té doby, kdy jsem úspěšně ukončila zimní semestr.
DSC09673 DSC09674 DSC09681

Krabička a velikost jsou elegantní a praktické. Není to asi nic pro ty, co vlastní doma obě Naked paletky, i když i těm by mohla skvěle posloužit, jako cestovní verze.
DSC09687 DSC09685

Odstíny jsou podle mě skvělé. Četla jsem dost kritiky, že první tři stíny jsou si až moc podobné, ale věřte mi, že nejsou a všechny tři je využiji. Venus je sněhově bílá s maličkými třpytkami, výborná na rozjasnění. Foxy je běžovo-žlutá matná, skvělá na blendění/roztírání do ztracena. W.O.S je má nejoblíbenější matná tělová, která opticky zvětší a zvýrazní celé oko. Naked 2 je matná studená šedo-hnědá, vhodná do záhybu nad horním víčkem. Faint je matná pravá hnědá na další stínování. A Crave je temně černá s malými třpytkami, dokonalá pro výraznější líčení, když už Vás to ,,nudně" nebaví.
DSC09683

Stíny jsou vysoce pigmentované. Ani není potřeba žádné báze. Jediné jejich mínus je, že se špatně míchají s jinými stíny. Jednoduše je nepřekryjete, ale ani nepřetřete přes jiné stíny. Mně to jde tedy špatně, ale nevadí mi to. Samy o sobě jsou stejně dokonalé. Jsou máslové, výrazné a barevně sluší každému typu!
DSC09597 miunka (2)

Týden už mám doma i nový Ladybox, který mě celkem mile překvapil. Už jen tedy pevná krabička je vážně super nápad. Určitě se dá všelijak využít. 
DSC01129

Klasická pečeť na úvodním dopise je strašně moc milá. Líbí se mi celkový design a možná v tomto případě hezčí/elegantnější sladění, než má Senzabox.
DSC01130

Růžoví hadi z papíru mě nenadchly, ale ani mi nevadí (jako předešlá sláma apod.).
DSC01135
DSC01139

Bio čoko-kousky z pekárny Zemanka potěšily a moc dlouho se u mě doma neohřály. Zpevňující sérum na dekolt od Eveline určitě vyzkouším a pak asi daruji mamče. Lak na nehty od Illamasqua je designově krásný, ale tedy štěteček ani lak nic moc. Mám jej v odstínu Throb. Stačí tedy jeden odstín, ale konzistenčně nijak úžasný zrovna není. Balzám na rty Líbej mě! přímo značky Ladybox mě moc potěšil. Je voňavý, máslový a sladký, mňam. 
DSC01142
Salcura sprej proti akné mě nepřekvapil, protože už jej doma mám z předešlého Senzaboxu. Masážní krém od Palmer`s na strie mě též nějak nenadchl, ale určitě jej vyzkouším. No a Weleda čistící tonikum je pro mě asi nejslabším překvapením Ladyboxu, jelikož mě Weleda jako značka jednoduše moc neláká. Ale třeba se to změní, pokud se někdy k vyzkoušení tohoto vzorečku dostanu.

Toto vydání Ladyboxu bych hodnotila kladně a jsem celkem zvědavá, co bude další v krabičce. 

DSC09759

Bobbi Brown & Yoga soutěž

Všichni, kdo mají rádi jógu, kosmetiku a Prahu, zbystřete. Jistě si vzpomínáte na můj článek o dni se značkou Bobbi Brown a jógou. Mám pro Vás super zprávu. Nyní má jedna z vás má možnost pro sebe a pro svou kamarádku vyhrát účast na stejnou událost.
Na co se můžete těšit?

- na lekci jógy
- na občerstvení ve zdravém duchu Bobbi Brown
- na představení Long-Wear produktů pro volný čas a nových Cream Eye Shadow Sticks (novou tváří se stala Katie Holmes)
- a navíc i na malý dárek

Ve studiu Yogame (www.yogame.cz) na Národní 21 Praha 1

 17. 4. od 14:00 



Podmínky pro účast v soutěži jsou jen dvě, jelikož výherce vyhlásím hned v zítra, tedy v pondělí po 20.hodině večerní. Stačí pouze:
* mít 17. 4. od 14:00 volno a chuť
* připsat k Vašem komentáři heslo BB (pokud máte zájem se zúčastnit) + koho byste sebou vzali a proč byste takové odpoledne měli vyhrát zrovna vy dvě + email

Vítěze vyberu sama a výsledky vyhlásím zítra tady v článku, na fb a vítězku kontaktuji na email.
Vítězkou se stává.. 
slečna s emailem nonysek@seznam.cz, jelikož s její maminkou soucítím. Také jsem si v minulosti u zubaře dost vytrpěla. Tak ať si spolu užijí hezké odpoledne!

64 komentářů:

  1. kristycub@gmail.com BB ... Výhru bych věnovala kamarádce. Doslova touží začít s jogou, ale ještě se neodhodlala i kvůli ceně, která je v Praze poměrně vysoká. Navíc v Praze nežiji. Vím, že by ji výhra potěšila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásná paletka, moc hezké odstíny jdu se na ni mrknout na web!:)

    OdpovědětVymazat
  3. já yogu miluju a ráda bych ukázala kamarádce jak je skvělá.ona zas miluje BB:)
    super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si plánujem kúpiť túto paletku ako taký základ,pretože má veľa svetlých tieňov. Tie sa mi v každej paletke minú najskôr.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. BB
    S sebou bych si vzala svou nejlepší kamarádku, která jógu cvičí už dlouho, ale o kosmetiku se bohužel moc nezajímá, a tak bych ji ráda seznámila s kvalitní kosmetikou Bobbi Brown.
    valerieswonderland@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. ta paletka ma nadherne farby! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo ach jo.. já vlastním od UD Midnight Emergency, ale nebránila bych se i jiné paletce :D

    OdpovědětVymazat
  8. BB
    šla bych asi s kamarádkou:)
    a vyhrát bych chtěla, protože by mě to moc potěšilo a měla bych krásný jarní den :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se sice do Prahy ten den nedostanu, ale chtěla jsem ti napsat, že ti to na té první fotce strašně sluší. Jsi taková přirozeně krásná. A jsem ráda, žes začala opět blogovat. :)

    Runa

    runa-ars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tu Naked paletku musím už konečně mít. Stíny skoro vůbec nenosím a když už, tak nějaké nenápadné, přirozené..takže tohle je supr volba :). Jinak musím říct, že možná působíš na 1. fotce trošku buclatěji, ale stejně ti to tam sluší :).

    OdpovědětVymazat
  11. BB.... Vzala bych sebou mamču, 100% by jsme si to obě užily. Jógu už toužíme vyzkoušet dlouho a pokud by nás to pohltilo (obě víme, že ANO), pak už by jsme se jí věnovaly na plno. :) Výhru by jsme si moc užily :)
    e-mail: jandlova.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ivana Březková14.04.13 22:54

    BB - ivankabrezkova@seznam.cz
    Tento poukaz bych věnovala svojí sestřenici, která pro mě moc znamená. Věnovala bych jí ho proto, protože má před maturitou a myslím si, že by se měla trošičku odreagovat a uvolnit od toho učení. Navíc u jógy se dá krásně uklidnit, koncentrovat a odpočinout si, což potřebuje. :)

    OdpovědětVymazat
  13. BB Já bych vzala kamarádku, která je lepší než nejlepší, ale se kterou jsem se nedávno dost pohádala, tak třeba i takhle bych jí chtěla ukázat, jak moc mi na ní záleží!)

    korytarova.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. BB
    Vzala bych svou kamarádku proto, protože si myslím, že takové odpoledne je dobré na odreagování se, které obě potřebujeme. Jóga je skvělý způsob meditace. Navíc obě milujeme Prahu a kosmetiku(jsme "fintilky":). Proč neskloubit volné odpoledne s jógou, se kterou jsme obě chtěli začít a ještě se něco přiučit. Udělalo by nám to obrovskou radost.:)
    andrea.fridrichova@seznam.cz

    Ps: Závidím paletku:)

    OdpovědětVymazat
  15. Miuško, máš ask.fm nebo něco podobného? Jen jsem se chtěla zeptat, jak dlouho cvičíš a co konkrétně od JM :) a jestli jsi i upravovala jídelníček?
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě moc zajímal článek o tvém cvičení/hubnutí/jídelníčku!!! Napsala bys, prosím, prosím, nějaký takový článek?
      Děkuji ;))
      Vendy

      Vymazat
  16. BB
    Vzala bych svou kamarádku. Takové odpoledne mi přijde jako příležitost odreagování se, což obě dvě potřebujeme. Jóga je skvělý způsob meditace. Milujeme Prahu a kosmetiku(jsme "fintilky":))a proč neskloubit vše najednou? Volné odpoledne, kosmetiku a jógu, kterou jsme chtěly vyzkoušet. Navíc by nám to udělalo óbrovskou radost.
    andrea.fridrichova@seznam.cz


    PS: závidím paletku

    OdpovědětVymazat
  17. BB, ještě nevím koho bych vzala. Jestli kamarádku, mamku, nebo ségru :) každopádně bychom si to užily a byl by to skvělý den.. protože nejsem z Prahy, tak bychom zašly na nákupy, do starbucksu, do ikey (kde to opravdu miluju a vždycky tam utratím strašně moc peněz a pokaždé si musím alespoň něco odnést) :) miki.ziki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc hezký článek, paletka mě vážně dostala! :)
    BB
    Vzala bych kamarádku Kristýnu, obě jsme do kosmetiky naprosto nadšené a určitě bychom uvítaly i příjemné odreagování jógou:)
    karol.hanusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. BB
    Vzala bych svou maminku, protože už půl roku trpí u zubaře a i přesto se o mě pěkně stará. Zaslouží si nějaké rozptýlení, kde na to zapomene :) A potom bych jí rovnou vzala do indické restaurace, kterou jsem objevila v sobotu...a radostný den je na světě :)
    nonysek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nadherny je ten odstin naked2. ohhh :)
    BB
    Nejsem sice v CR, ale vyhru bych věnovala bud sestre nebo kamarádce ;)
    Moc rada bych ji využila i ja, ale bohužel v CR nebudu, az v cervenci.

    OdpovědětVymazat
  21. BB
    Tohle je moc pěkná giweaway :) Koho bych vzala sebou? Rozhodl by to přítel, třeba by mě zase překvapil a jel se mnou rád. Pokud ne, tak kamarádka by mi jistě neřekla ne :)
    Byl by to jistě krásný den, konečně bych vyzkoušela jogu a kvalitní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  22. BB
    Já bych šla se ségrou, teď jsme se přes týden neviděli, tak by jsme si to tam užily spolu-ona je stejný cvok do kosmetiky jako já. :D A kdybych neměla čas, to už bych tam musela mít něco fakt extra, abych si ho neudělala na takovou akci.Jógu zkouším experimentálně doma, takže by mi mohly povědět jak se to dělá doopravdy, třeba Pozdrav slunci, to jakový hezký cvik.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. ja ta asi zabijem :D mam doma naked (tu prvu) a chybaju mi tam take blede az biele odtiene a teraz si mi ukazala toto :D ach ty

    aspon je lacnejsia ako tie naked:) a pristane ti to, obecne ako vzdy

    OdpovědětVymazat
  24. aká rozkošná malá a NAKED paletka :)♥
    výhru by som nevyužila

    OdpovědětVymazat
  25. O té paletce uvažuji :) Ale protože šetřím na dovolenou musí počkat ://
    BB
    Vzala bych svojí nejlepší kamarádku, obě milujeme pohyb, sportujeme skoro každý den :) Já jsem si od ledna velice oblíbila Pilates a tak bych ráda viděla ten rozdíl mezi pilates a jógou :))
    terezka.matejikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní15.04.13 8:35

    BB
    s kolegyní bychom rády poznaly nové kosmetické produkty a s jógou bych chtěla od září začít, takže skvělá příležitost to zkusit :-) byl by to skvěle strávený den :-) good.Petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. BB
    Na jógu bych vzala mojí mamču, která si v jednom kuse stěžuje na bolesti zad, ale k domácímu cvičení s úžasnou Jillian se nenechá ukecat:D:) pro mě by to byl navíc skvělý narozeninový dárek, jelikož 6 dní po této akci oslavím dvacetiny:)
    bcapkova@centrum.cz
    www.lipfacebody.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Závidím Naked paletku :) BB
    Vzala bych si s sebou svou kamarádku Aničku, která je pro každou srandu :)
    terez.koty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Naked paletka je super, taky ji mám. :-)
    BB :-)
    Vzala bych s sebou někoho z komentářů zde, protože žádná moje kamrádka by takhle přes den čas neměla, všechny už jsme pracující. :)
    A proč právě já? Nedávno jsem oslavila 31narozeniny a myslím že je opravdu NUTNÉ něco se sebou dělat.. a jógu miluju. :-) Krásný den přeji.
    email: lesimplecharme@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Som so SR takže sa neúčastním ale je super že ponúkaš pre svoje čitateľky takúto výhru ;)
    lu3ka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, moc hezký článek a nádherná paletka. Můžu se zeptat kolik si zhubla poř. kolik měříš a vážíš? děkuji

    OdpovědětVymazat
  32. vzala bych kamarádku ze třídy, aby jsme se odreagovaly před maturitou!! :) BB
    michaela.cakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ta Naked vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  34. BB hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    Já tedy cvičím jógu doma... tedy cvičím, to je nejspíš poněkud silné slovo :D. Spíš se o to snažím, určitě by rady profesionála a společná lekce přišla vhod do začátků, zvlášť když jsem teď skoro měsíc byla nemocná a moje svaly jsou ztuhlé jako čerstvý nebožtík. Vzala bych s sebou kamarádku Míšu, která zrovna maturuje, takže by se ji den odpočinku od všeho toho stresu stoprocentně hodil :). No a o Bobbi Brown ani nemluvím, tu jsem chtěla omrknout už dávno :).

    OdpovědětVymazat
  35. Páni to od Bobbi:)) No a ta paletka?! Krásná ale více se mi líbí Naked Original.

    OdpovědětVymazat
  36. Krásné barvičky, ty mám nejradši !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. pinkieseven@seznam.cz BB :)
    Ahoj, tak já bych ráda vyhrála tuto soutěž jelikož moje nejlepší kamarádka se odstěhovala pryč do jiného města a tak už jelikož obě máme nějaké ty pracovní povinnosti, školu apodobně se moc často nevídáme - což je škoda a tak by to byla hezká příležitost užít si spolu zase celý den. Ale určitě bych přála výhru každému:) Jinak jsem moc ráda, že už jsi nějakou dobu zpátky jelikož mě tvé články moc baví, takže jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
  38. BB
    Kdybych vyhrála tak bych vzala mojí nejlepší kamarádku Evičku :) protože jsme takový dvě duše který si chtějí odreagovat + k tomu sportovat protože chceme udělat něco s našima postava jelikož pojdeme na školní výlet do Španělska tak chceme vypadat v kondici a dobře :) a hlavně by mě jsme spojili sport a skvělou příležitost seznámit se s něčím novým :)7

    bibinka.mirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. ty se mas..:))) tu paletku chci takéééé

    OdpovědětVymazat
  40. Tvůj blog mám moc ráda, ale tvoje poznámka, jak se děsíš, že jsi byla buclatá, mi přijde naprosto trapná a zcestná... Nechápu to

    OdpovědětVymazat
  41. BB
    Vzala bych kamarádku, která je blázen do líčení jako já a která si furt stěžuje, že ji žádný sport nenadchl – kdo ví, třeba zrovna jóga je to pravé pro ni. Bude to určitě skvělý zážitek a rozptýlení od učení a lehká jarní námaha by nám jistě prospěla :) jandovakatka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Bude článok na to ako sa stravuješ a cvičíš? Dakujem

    OdpovědětVymazat
  43. Jaká buclatá, prosímtěěěě! ;))
    Ale Jillian super je, to jo, už ji dělám podruhý a cejtím se fakt dobře!

    NAKED vypadá super, dřív jsem o ní přemýšlela, ale ještě asi nejsem ve fázi, kdy bych byla připravená dát (relativně) tolik peněz za kosmetiku..jsem v tomhle hrozná!

    OdpovědětVymazat
  44. BB Na jógu bych vyrazila s nejlepší kamarádkou, protože je mi skvělým parťákem v našem každodenním cvičení a obě milujeme Bobbi Brown :)
    michellematejka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. BB
    Vzala bych na jógu moji kamarádku se kterou milujeme všechny druhy sportu a zrovna jsme se zamilovaly do jógy(konkrétně hotjógy). Moc ráda bych získala další zkušenosti jak v józe tak s líčením a strávila pěkný den v příjemné společnosti :)
    barovakatka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. BB Vzala by jsem sebou kamarádku že školy :) a proč? už jednou jsem něco takového plánovaly (na prázdniny) a bohužel nám to nevyšlo :( tak zkusíme štěstí u tebe :)
    zuza.kulhava29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. BB
    Na jógu bych vzala svou nejlepší kamarádku a to mamču. Obě nás teď bolí pořád záda a ne a ne se přemluvit vyzkoušet toto skvělé cvičení. Nepochopitelně. Třeba tohle by byl ten správný impuls s tím začít pravidelně! :-)
    katiepulda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. BB
    Ahoj Miuš,
    vzala bych s sebou určitě kamarádku Terezku, která je má kosmetická spřízněná duše a se kterou jsme se rozhodly svou lásku ke kosmetice zpečetit otevřením vlastního kosmetického e-shopu, který v současné době připravujeme. Kdybychom vyhrály, bylo by to pro nás obě úžasně odreagování od toho shonu a starostí, který teď s přípravou máme.
    Měj se krásně!
    Verča
    v.lhotska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Naked Basics mě hrozně láká, snad víc než samotné velké Naked! :) Ta knížka Bobbi Brown musí být skvělá, jen nevím kde jí sehnat..

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, můžu se tě prosím zeptat, jestli nemáš někde náhodou fotky před a po cvičenís Jillian? Já s ní cvičím teprv 6 dní :) Díky

    OdpovědětVymazat
  51. Skvělá barva toho laku!:)
    BB - Na jógu bych vzala nejlepší kamarádku, protože máme posledních pár týdnu zkoušky, zkoušky a zase zkoušky, tím pádem jediný pohyb, který zvládáme je od učebnic k sešitům a zase zpět. Taky kvůli tomu spolu skoro nic nestíháme, a protože na jógu už plánujeme jít asi 250 let..nebo alespoň půl roku. No a popravdě, která holka nemiluje Bobbiho?;)

    OdpovědětVymazat
  52. Heslo: BB
    Vzala bych sebou svou kamarádku Šárku. Aby si odpočinula od toho malého torpéda :-) co má doma. Jako maminka moc příležitosti nemá a určitě by ji to moc potěšilo.
    kkalupek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahojky Mio.. :) teda..ty vypadáš opravdu jinak..:) nemáš tak buclaté tváře..skvělé! Můžu se zeptat na výsledky? Cm? Kg? Nechceš udělat nějaký srovnávaí článek?:)

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  54. Paletka vypadá úžasně!

    Vesspurplediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  55. To vážne ti prišla objednávka až za 2 a pol týždňa? To mi ani nevrav, pred týždňom som si odtiaľ objednala Naked original a už na ňu čakám ako na Vianoce, ďalší týždeň by som čakať už nevydržala, takže dúfam, že sa zmestia do limitu dodania 5-7 dní, ako majú na stránke :)

    OdpovědětVymazat
  56. Heslo: BB
    Vzala bych s sebou mou kamarádku Verču :-) bylo by to fajn strávit čas něčím jiným, než školou a učením :-)

    javurkova.pavlinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Baculatá ? A kde, prosim tě :-)
    Paletka vypadá úžasně, doufám, že si ji brzo pořídím!

    OdpovědětVymazat
  58. im very intrested in UD pallets if they are any good or just because everybody have them ppl are buying them ?

    http://joannasylvia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  59. na Naked paletku se taky chystám, ale asi na tu Naked 2, tady u té mi přijde že chybí ty prostřední stíny, jsou buď moc světlé nebo moc tmavé :D líbí se mi ty pudrové střední tóny.

    OdpovědětVymazat
  60. Hezký článek! :-)
    Kde se dá sehnat ten Ladybox? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  61. rozhodně ti to s "baculatějšími" tvářemi slušelo víc...na té další fotce vypadáš tak nějak strhaně, nezdravě a vůbec ti tam chybí ten bývalý šmrnc a jiskra :/

    OdpovědětVymazat
  62. Pekný článok ;)

    Pozývym ťa na svoju GA Giveaway

    OdpovědětVymazat
  63. Miuš, díky za ten obchod. Chce se mi brečet, když to tam všechno vidim :D Mám otázku, jak je to tam s placením? Na dobírku asi neposílaj, co?
    Syrion Divine blog

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡