Mia a Sephora

Ti z Vás, co mají facebook si určitě všimli, že Sephora Česká republika vyhlásila soutěž. Podmínkou soutěže bylo vytvořit pracovní líčení pro vizážistky a poradkyně v Sephoře, podle kterého by se měly líčit celý měsíc červen 2012. Na poslední chvíli jsem poslala jedno ze svých starších líčení (které už znáte z blogu) a světe div se, vyhrála jsem! Když jsem se dozvěděla, že můj look byl výherní, trochu jsem se zastyděla, že jsem se nesnažila víc, protože negativních komentářů, že nemám zvýrazněné kontury nebo že je to podvod, protože jsem ,,známá blogerka", bylo dost. Sephora však dokonale pochopila mou vizi. Chtěla jsem, aby líčení nebylo příliš složité (aby vizážistky nemusely chodit do práce o hodinu a půl dříve) a také se blíží léto, proto bychom měli dát občas odpočinout očím od očních stínů a vyhrát si se zajímavými odstíny rtěnek a lesků na rtech. Základem líčení je sjednocená pleť, silná vrstva řasenky a originální odstín rtěnky na rtech (+ může být lesk). 
Výhrou byl balíček nové koupelové kosmetiky Sephora (dole na fotce) a večerní líčení na objednání. Líčení jsem absolvovala tento týden v úterý. Přesto, že byla Sephora v Palladiu přeplněná zákazníky, poradkyně ke mně byly velmi milé, posadily mě na židličku a počkala jsem na vizážistu. Po celé Sephoře bylo vystavené mé flash líčení a všechny poradkyně byly velmi podobně nalíčené a ještě mi líčení chválily. Co Vám budu povídat, udělalo mi to obrovskou radost. O:) Po chvilce se mě ujala vizážistka Miluška C., která byla nadšená z mé prosby o líčení podle modelky v reklamě Gucci na parfém Flora. Celá ,,procedura" trvala asi půl hodinky s tím, že jsem si s Miluškou skvěle popovídala a celý proces si opravdu užila. Při líčení používala značky Benefit, MUFE a NARS. Výsledek si můžete prohlédnout na poslední fotce. Bohužel lepší fotografie nemám. Bylo mi hrozně trapné fotit na ulici sama sebe a na místě mě nenapadlo poprosit vizážistku či některou z poradkyní o zvěčnění. 
Můj dojem z líčení byl kladný. Líčení očí mi podle mě dost sedlo. Musím si nějakou takovou vínovo-fialovou barvu pořídit i v mono stínu. Mám ji v paletkách, ale většinou si na ně ve spěchu nevzpomenu. Lesk na rty se mi zdál v kombinaci s konturkou tmavý, ale na denním světle jsem zjistila, jak se krásně doplňuje s odstínem očních stínů. Jediné co mi trochu vadilo bylo silnější přepudrování, protože já osobně s pudrem celkem dost šetřím. Ale na druhou stranu je zase pravda, že mi pak líčení vydrželo po celý den. 
Výrobky z výherního balíčku: kokosové mléko, kokosové tekuté mýdlo na ruce, čokoládový peeling a tělové mléko s ananasem a granátovým jablkem. Určitě na výrobky po vyzkoušení připravím recenzi. (pro větší fotky na ně klikněte)
Tímto článkem bych chtěla poděkovat parfumerii Sephora za můj další kosmetický zážitek s profesionálem. Pokud se někdo z Vás chystáte do Sephory (i Brow baru) na líčení, určitě neváhejte a jděte. Je to fajn zážitek, který Vám rozhodně doporučuji zažít. 

Už jste někdy něco podobného kosmetického vyhráli? Absolvovali jste už nějaké profi líčení?


45 komentářů:

  1. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása.
    Navíc takhle pěkný obličej se vidí málo kdy )

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to služí a gratuluji

    OdpovědětVymazat
  3. Na takové kecy se vykašli, mně se to líčení moc líbí! A to, co ti vytvořila vizážistka, vypadá vážně úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. Jee už jsem viděla na facebooku ale takhle to zní ještě lépe!! Gratuluju a hrozně moc ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jů Mio, velká gratulace!!!

    Já byla v Palladiu v pondělí a řeknu ti, že jak si líčení nevšímám, zaujala mě obsluha, jak byla krásně nalíčená! Krásné tony do růžova s výraznou rtěnkou, opravdu jsem se držela, abych se pokladní nezeptala na tvářenku, kterou měla na sobě.

    Tak už vím, čí je to práce a moc děkuji za super nápad, ono nakupování je zážitek celkově, nejen něco vzít a zaplatit, ale i příjemný pocit z obsluhy a prostředí celkově!

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem nic nevyhrála kosmetického, ba dokonce ani nic jiného! :D Tvoje i líčení vizážistky ti neskutečně sluší. Jsi prostě kočka, co na to víc říct. :)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo, to je super!! :) gratuluji, určitě to bylo skvělý!! Pěkně jsi to napsala a popsala. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju k úspěchu, moc ti to na všech fotkách sluší, zasloužíš si to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyhrála si právem! To líčení se opravdu moc povedlo, rozhodně někdy vyzkouším :) Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju! Oba dva druhy líčení ti moc sednou a sluší ti:) Nedivím se,že sis to tak užila, já bych se mohla nechat líčit třeba hodiny!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. nádhera, blahopřeji!!
    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mio moc ti to sluší, ale myslím, že Tvá makeup dílka jsou bez problému srovnatelná s výtvorem profi vizážistky.:)..Mně osobně se na Tobě líbí méně výrazné oči než tyto a naopak výraznější tvářenka, příjde mi, že zvýrazněné tváře Ti moc sluší.:) Měj se krásně, Zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. mimochodem čokoládový peeling mám, i sprchový gel a tělové mléko z této řady a jsem maximálně spokojená! božsky voní po čokoládě a ještě krásně vyhladí pokožku! ještě si chci pořídit nějakou ovocnou sadu a doufám, že bude taky tak voňavá!

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju, zasloužíš si to :))

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. mám čokoládový peeling a je skvělý! nádherně voní a vyhlazuje pokožku. Ještě mám od čokoládové "příchuti" tělové mléko a sprchový gel a jsem nadmíru spokojená, fakt voní i po vykoupání docela dlouho a zjemňuje.:)))

    OdpovědětVymazat
  16. Mio , blahopřeji ale myslím že kdo uviděl tvou fotku jak jsi se nalíčila tak to věděl už dopředu že vyhraješ ... :)
    Sephoru mám velice ráda a paní která tě líčila má určitě talent ale teď nic proti ní - myslím si že to tvé výherové líčení je lepší než který jsi " dostala " v sephoře - ale jak říkám sephoru mám velice ráda ale ty jsi asi lepší vyzážistka :)) ( máš úžasné oči a řasy !!! )

    Jsi krásná !!! :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné líčení a nedivím se, že jsi vyhrála :) Schválně musím jít omrknout obsluhu do Sephory :))

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tvoje líčení je super, moc ti sluší :) Taky myslím, že v jednoduchosti je krása!

    OdpovědětVymazat
  19. mně se Tvůj návrh moc líbí, chodím v teplém počasí nalíčená stejně, mám ráda výrazné štavnaté rty a minimální oči, takže si myslím, že výhra byla zasloužená, líčení není jen o tom mít na sobě tunu makeupu.....

    OdpovědětVymazat
  20. Tvůj návrh je super, přesně líčení do hezkého počasí a navíc ten obrázek je skvělý! :))
    A na profesionálním líčení jsem ještě nikdy nebyla ;)

    OdpovědětVymazat
  21. To líčení je opravdu krásné a vůbec se nedivím, že jsi vyhrála! Výrazné rty to u mě momentálně také nejvíce vyhrávají!! :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. tak to ti teda gratulujem! :) Vždy som túžila, aby som ja sedela na tej stoličke a maľovali mňa! :D

    OdpovědětVymazat
  23. Takhle coď nalíčená častěji, hrozně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Miuš, teda to je pěkné...nalíčili Tě bezvadně, jinak Tvůj návrh se mi líbí, ale zvolila bych jinou rtěnku - nebo alespon přetřít bezbarvým leskem :)Co myslíš?

    OdpovědětVymazat
  25. Krása=) Tvůj návrh je bezvadný a oboje líčení ti moc sluší :).Gratuluji k tak velkému úspěchu!

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  26. je to hezké, ale zas až taková pecka to není na to že jsi byla u profíků ... já byla na líčení "profi" vizážistkou z Oriflame, samozřejmě použila výrobky Oriflame ... nečekala jsem od toho moc, ale kupodivu mi celý mejkap krásně ladil, vydržel dlouho a nebyl těžký, ale svěží a navíc mě slečna naučila nepoužívat zbytečně pořád černou linku .. byla jsem nadšená, pže mě navedla na nový styl líčení :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadáš úžasně, to líčení ti moc sluší :) Hrozně se mi líbí výrazné rty, takže tohle líčení je pro mě číslo jedna :D

    OdpovědětVymazat
  28. ani se nedivím, žes vyhrála, opravdu povedené skvělé líčení! moc gratuluji!!! :)

    OdpovědětVymazat
  29. a opět - v jednoduchosti je krása a mně se to líbí teda moc ;) navíc k tobě to skvěle sedne!

    OdpovědětVymazat
  30. tie negatívne komentáre čo som tam videla ma trošku štvali, je mi ľúto, že stále platí to, že keď sa jedná o súťaž v make-upe všetci si to hneď vysvetlia ako použiť čo najviac a zamaľovať čo najviac.
    Práveže to o tom vôbec nie je. Išlo predsa o každého vkus, o niečo zaujímavé, nositeľné, predsa je jar/leto, dni sú slnečné, slnko nás poriadne ohrieva, netreba to prehanáť a zbytočne tvár zaťažovať. mne sa to veľmi páči!
    Takže gratulujem :) A balíček by aj mňa teraz potešil, túto vôňu mám najradšej :)

    OdpovědětVymazat
  31. gratuluji :) moc to to sluší :)
    http://your-honeybee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Gratuluju! Jinak je fakt, že konzultantky jsou opravdu příjemné. Já s nimi měla dřív dost problém, zejména třeba v Pardubicích, ale jednou jsem si stěžovala Sephoře :-D a od té doby je to prostě super a člověk si v té Sephoře nemusí připadat jako chudáček a debil, kterého tam ze mě dřív dělali :-D

    OdpovědětVymazat
  33. Mio, gratuluju k výhře! Líčení je nádherné!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  34. Páni,gratulace :) Zajímalo by mě,kolik holek tam posílalo své návrhy :)

    OdpovědětVymazat
  35. Gratulujem ! :) to tvoje líčenie ti veĽmi pristane a od tety vizážistky tiež

    OdpovědětVymazat
  36. Gratuluji, nedivím se že jsi vyhrála:)) Nemáš stránku, kde by byli zveřejněny fotky všech, co se zúčastnili?:) Ráda bych se podívala!:)) Markéta

    OdpovědětVymazat
  37. moc ti gratulujem a negativne veci ber jednym uchom dnu a druhym von :) vyzeras nadherne!
    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  38. Jee, congratz! Tve liceni je nadherne a nejcasteji se licim prave tak, ze na oci jen rasenku a na rty neonovou rtenku:)

    OdpovědětVymazat
  39. to je idealne licenie pre vizazistky !

    OdpovědětVymazat
  40. Anonymní08.06.12 6:01

    Upřímně, to líčení s kterým jsi vyhrála - fakt nic moc, podle mě jsi to vyhrála svým krásným obličejem :), ale to se taky cení a počítá, páč líčení se může naučit každej, krása nám není daná všem :). Neber to špatně.

    OdpovědětVymazat
  41. Moc ti to sluší, muselo to být hrozně super nechat se nalíčit od profesionálů :) jo a moc gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
  42. Děkuji Vám strašně moooc za tolik milých komentářů! ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  43. Miuško!! gratuluju♥ zasloužíš si to, je to hezké a jednoduché líčení - a přesto NENÍ obyčejné ;)
    a Gucci profesionální líčení ti tak strašně sluší♥ až to možné není !! ;)

    OdpovědětVymazat
  44. Gratuluju!
    Líbilo se mi jít po nákupním centru, kolem sephory a vidět tam to líčení na obrovským plakátě.:))

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡