Mé oblíbené sprchové peelingy

I love... raspberry & blackberry
Britská kosmetika I love... je u nás v ČR exkluzivně k dostání v parfumeriích Douglas. Miluji jejich obaly, jejich jednoduchý design a dokonce i smysl pro humor. Filosofii značky si můžete přečíst tady na oficiálním webu. Dohromady si můžete vybrat ze sedmi druhů voňavých kombinací a každá voňavá řada pak obsahuje šest výrobků. Navíc vyrábí ještě další dárky, jako jsou svíčky, lesky na rty a miniatury. Tento tělový sprchový peeling patří do ,,rodinky" raspberry & blackberry. Jde o ,,exfoliační a pěnivý smoothie peeling" s vůní malin a ostružin. Stál mě asi 90Kč. Je hutný a obsahuje malé granule, které Vám při mytí ve sprše pomohou odstranit odumřelou kůži. Peelingy jsou ideálním výrobkem, když se chcete ,,samoopalovat" nebo naopak, když už se Vám nehezky loupe opálená kůže. Miluji všechny řady a vždycky se nemohu rozhodnout, jaký si koupím, protože mi bude dělat společníka minimálně tři měsíce. Používám jej 2-3 týdně. Maliny a ostružiny mám už podruhé. Ta vůně je naprosto omamná a dokonalá. Jak už jsem zmínila, mám ráda jejich smysl pro humor. Popisky výrobků jsou velmi lákavé a dokonce i vtipné. Například na tomto peelingu je zezadu obalu napsáno: Varování: ,,Opravdu nejsem jedlý, proto mě prosím neochutnávejte. Jsem určen pouze pro vnější použití.". Připomíná mi to výrobky Lush. Zkrátka tento peeling Vám moc moc doporučuji. Možná se Vám zdá poněkud drahý, ale věřte mi, že Vám vydrží dlouho a za tu neodolatelnou vůni a krásný design stojí.

Ziaja pomerančové máslo - sprchový peeling s mikrogranulemi
Jistě jste si všimli, že se skoro na každém z Vašich oblíbených blogů objevila značka Ziaja. I mně tato značka nabídla spolupráci, a to takovou, že si mohu vybrat nějaké produkty, které poté zrecenzuji na blogu. Když jsem si prohlížela Ziaja e-shop, zjistila jsem, že mě olivy, kozy ani kakao moc nelákají (jsem raději na ovoce), takže jsem si vybrala pomerančovou řadu. A vybrala jsem si výtečně, protože nic pomerančovějšího jsem snad ještě neměla! Nejvíce mě zaujal jejich peeling. Voní jako čerstvý 100% džus a obsahuje tak jemňoučké mikrogranulky, že ho můžu používat denně. Musím se přiznat, že bych v drogerii Ziaju přehlédla, ale po vyzkoušení  bude i moje mamina už navždycky kupovat pomerančový peeling i sprchový gel, protože vůni ani ceně nelze odolat. Pokud někde uvidíte pomerančový Ziaja peeling, určitě si k němu alespoň přičichněte. Jestli máte rádi vůni citrusů a čerstvého ovoce, pak jsem si jistá, že s ním budete spokojeni. 

Vyzkoušeli jste už něco od značek I love... a Ziaja? Jaký je Váš oblíbený tělový peeling? 
PS: Neznáte nějaký pomerančový parfém/deodorant? Vůně pomerančů mi zlepšuje náladu. :)


68 komentářů:

  1. Sprchové peelingy vypadají vžně luxusně a chutně Mio :-) díky za super typ :-) Popelka

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu Ziaju jsem koukala v pátek, vypadá to že si pro ní asi doběhnu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mio to je super že píšeš teď tak často!!! Strašně se mi tam líbí ten pomeranč rozesmál mě! :-D na pomerančovou řadu si určitě posvítím prtože sama mám ráda vůni citrusů!!!
    E.

    OdpovědětVymazat
  4. LOL ten pomaranč ako má na to chuť! =D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten I love jsem chtěla vyzkouušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. ˇPo opalování super věcička . )

    OdpovědětVymazat
  7. SUPER FOTO POMERANČE! :-D ..jinak peelingy moc nepouzivám, ale u pritele doma to maji tak jsem to uz parkrat zkusila a neni to spatny!

    OdpovědětVymazat
  8. já čuchala k tomu pomerančovému sprcháči a ta vůně je skvělá :)
    upřímně mám doma krém z té kakaové řady, ale koupila jsem si ho ještě před tím než se to takhle rozrostlo a už mi ta kakaová vůně začíná být protivná :D radši zkusím pomeranč :D

    OdpovědětVymazat
  9. něco z I love...už chci dlouho vyzkoušet,takže do toho peelingu asi půjdu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš spokojená, stejně jako já:)!

      Vymazat
  10. I love sprchový peeling si určitě příště pořídim zaujal mě:)

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna potřebuji nový peeling a zaujaly mě oba , chtěla jsem zkusit nějaký od Baley, tak ještě uvidím, každopádně mám skvělé tipy:)
    A od I love mám jen balzám na rty, od Ziaji jsem měla tělové máslo, bylo moc fajn, a ještě odličovače na oči, ty mi nevyhovovaly:(
    Vůně pomerančů je super, nevzpomínám si na žádnou voňavku, ale když mám já "chuť" na vůni pomeranče, zapálím si aspoň aromalampu:)

    OdpovědětVymazat
  12. pomarančový deodorant má Nivea Happy time, len neviem , ci ho este vyrabaju

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, ja jsem mela od I love maslo a priznavam, ze mi moc nevyhovovalo i kdyz obaly se mi taky moc libi :)

    Na peeling jsem ale ted nasla tu nejlepsi vec na svete! Tuhá kostka Buffy od znacky Lush (prirodni cerstva kosmetika). Jsou to namlete fazolky + ryze (ty obrousi kuzi) zatavene v bambuckem a kakaovem masle. Peeling to dela fakt poradne a uz se ani nemusis nicim mazat, protoze kuze zaroven zvlacnena masly. Psala jsem o tom u sebe na blogu:

    http://bellehanele.blogspot.com/


    Zatim pa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip! Právě, že Buffy už toužím dlouho vyzkoušet, ale nebyla jsem si jistá, či to stojí za to. Přece jen je to kostička a není zrovna nejlevnější. Ale pokud je tak super, tak se investice určitě vyplatí. :)) Na článek kouknu!

      Vymazat
    2. I love chci taky vyzkoušet, úplně si mě navnadila :) Mňam, jen si tu vůni představuju. Jinak Buffy je naprosto super a stojí za to, akorát poměr cena/výdrž by mohl být lepší....

      Vymazat
  14. Oba peelingy vypadají více než lákavě! Dost mě nalákal ten pomerančový :). Značku I love mám taky ráda, mám z řady raspberry & blackberry sprchový gel a přijde mi, že je nekonečný, tak dlouho mi žádný sprcháč ještě nevydržel :), a to s ním rozhodně na sobě nešetřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně je tomu i s peelingem. Vydrží mi hoodně dlouho. :)

      Vymazat
  15. Ten I love...se mi moc líbí! Voní určitě strašně hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu krásně, že bych ho vážně chtěla ochutnat. :DD

      Vymazat
  16. To vypadá mňamózně =) jinak filozofie se píše se,,Z,, =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yell, děkuji, ale tolerované je Z i S. :)) Stejně jako ve slově gymnázium/gymnasium, apod.

      Vymazat
    2. fakt? :D tak jsem za blba já :D nj chodim na FF UK :D tak to mam se ,,z,, =) tak se omlouvám :P

      Vymazat
    3. dřív bylo v pravidlech je S, ale díky modernizaci jde obojí;)

      Vymazat
  17. Já myslím, že Dove Go Fresh má i pomerančový deodorant...

    OdpovědětVymazat
  18. Prej kozy mě neberou :D A annoying orange jsi přidala, vtipné. Obě značky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě jsem myslela kozí mléko! :DD
      :)) Děkuji!

      Vymazat
  19. Já si nemůžu vynachválit Indian Chai od Baley, stojí pár korun, úžasně voní, funguje :) už mám několikáté balení...

    OdpovědětVymazat
  20. Ten první vypadá opravdu chutně :-)


    http://beautystylecosmetics.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Ten pomerančový vypadá úžasně... dá se prosím koupit i v drogerii dm?? nebo rossman? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  22. Kámošce jsem koupila třešnovy sprcháč z dětské řady. Druhý den ke mě přišla co to je, že voda byla rudá a pěna po celé koupelně :D
    Sama, ale bohužel od Ziaji nic nemám. Pokaždé jsem ji v drogerií tak nějak přehlédla :(

    OdpovědětVymazat
  23. Hrozně jsi mě nalákala na tu pomerančovou vůni! Já mám nejradši kakaový peeling Ziaja, který nevoní po kakau, ale zralých banánech. Miluju ho!

    OdpovědětVymazat
  24. hmm.. to pomarančové máslo vyzerá super .. musím sa ist za ním pozriet do obchodu :)

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. wow:) myslela jsem, ze znacka I love... je drazsi,ale nadchla jsi me na ten peeling :]

    OdpovědětVymazat
  26. Zrovna nějaký peeling potřebuji, takže tuto recenzi vážně oceňuji! :) Ten první vypadá úúžasně! Škoda, že nemám Douglas někde poblíž.. :(

    OdpovědětVymazat
  27. Teda Mio, hned jak jsem viděla obrázek peelingu I love.... tak jsem se nasejřila. Ne teda na tebe, ale mám doma peeling I love mango. Kupovala jsem si ho v Douglasu, jeho cena byla asi něco přes 100 a tak jsem se těšila jaká to bude paráda.
    No, byla jsem dost překvapená. Pro mě osobně je to spíš sprcháč se sem tam něčím a vůně taky nic moc. Taky ho jako sprcháč používám. Já mám radší víc zrníček a větší odrhnutí :)
    Ale každé z nás vyhovuje něco jiného :)
    Co se mi zatím osvědčilo vždy jsou peelingy od Baley. Teď mám Indian Chai, někdo ho tu již jmenoval, a ten je vážně skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ten z DOuglasu musím zkutit. Miluju vůni lesního ovoce. Díky za tip =)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to bude tezky rozhodovani, nevim, do ktereho ted pujdu...kazdopadne moc diky za skvele tipy!!:)

    www.ivetsperspective.blogspot.com
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  30. Mě přijde zbytečné peelingy kupovat, leda kvůli vůni. Já používám třtinový cukr+domácí olivový olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas na dlani míchám obyčejný cukr do sprchovýho gelu. Stejně ty kupované peelingy pleť jen tak pošimrají a podle mě odumřelé kůže zcela nezbaví. Kdo jednou zkusí cukr, pozná, co je to skutečně hladká kůže!

      Vymazat
    2. Jj souhlasím.
      Už tak sprchové gely nepoužívám, jedině z lékarny a to především oleje. Tkž nějaký chemický peeling mě nikdy nenapadl koupit - navíc když si ho můžu doma vyrobit, žejo.

      Vymazat
  31. Taky jsem si v douglasu koupila věc z řady I love a jsem strašně spokojená :)
    a pomerančová řada se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  32. z I love... jsem vyzkoušela balzámy a peeling a jsem spokojená:)
    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ten I love peeling vypadá božsky. Chtěla jsem si od nich koupit tělové máslo, ale moc jsem k tomu neměla důvěru, ani nevím proč. Ale tohle určitě vyzkouším! :)

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Mio. Já používám peeling od Mary Kay, který je právě taky pomerančový:-) a je jemný, takže také vhodný na každodenní použití.Nalakala jsi mě celkem na ten I love... takže asi vím, jaký si na příště vyberu. Jinak na tebe mám otázečku. Přes jaký program upravuješ fotky a koláže na blog? já píšu blog teprve od března a ráda bych si s fotkami nějak víc pohrála, ale ještě jsem nenašla program který by mi vyhovoval. A všimla jsem si že ty máš moc hezké fotky, vždy třeba přípravek na bílém podkladě trochu vystínované (nebo nevím jak to popsat:-). Tvůj blog mám moc ráda a už ted se těším na další článek!!!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. už se nemůžu dočkat, až si kosmetiku Ilove... nakoupím <3! :)

    OdpovědětVymazat
  36. ten I love vypadá lákavě :) já mám ráda Sephora peelingy, ale ne už tolik jejich cenu :) po tomhle se schválně někdy podívám :) jinak tuším, že Dove má nějakou citrusovou řadu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Je pravda, že Ziaju moc nemusím, ale mám pomerančový sprchový gel a ta vůně je opravdu úchvatná, moc ráda ho používám!

    OdpovědětVymazat
  38. Anonymní28.05.12 0:50

    Ahoj,prosim te,da se nekde kouknout kolik veci z rady I LOVE... stoji?diky moc.-)ta cena 90Kc za peeling mi prijde hodne prijatelna,tak jak je to u ostatnich vyrobku:-)dekuju:-)

    OdpovědětVymazat
  39. TEn I love jsem měla a byl skvělý, takže plánuji další a i další výrobky. :) Ziaju jsem neměla, ale zní to dobře. Skvělý peeling byl i od Body basics a mám ráda i sprchový gel s mikročástečkami od Adidasu.

    OdpovědětVymazat
  40. Oba vypadají krásně:) a ten od Ziaji, vypadá tak dobře, že bych i ochutnala :D

    OdpovědětVymazat
  41. to vypadá skvělě, zvlášť mě zaujal ten pomerančový :))

    OdpovědětVymazat
  42. Kamarátka bola pred rokom v Írsku a doniesla si odtiaľ balzamy na pery z značky I love... a naozaj tá vôňa je neodolateľná! :) Skoro stále som jej tie balzamy brala a ovoniavala :D a tak verím že aj ten peeling musí byť rovnako skvelý.
    A ku tomu pomarančovému parfému ti môžem poradiť Moschino I love love , tá vôňa sa mi zdala taká citrusová :)

    OdpovědětVymazat
  43. Líbí se mi oba! Pro ten první si ve středu nejspíš skočím jestli na to nezapomenu až budu v Praze a ten druhý vypadá také úžasně! :)) Já mám peeling na tělo jen jeden olivový a to od značky Cien z Lidlu, ale nedávno mě v Rossmannu taky zaujal jeden od Freeman a ten voněl také úžasně! :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ten malinový vypadá luxusně a musí nádherně vonět!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  45. U nas som take nevidela, ale vyzeraju super:)

    OdpovědětVymazat
  46. Pomerančový deodorant hezky voní od Fa. Koukni na něj v drogerii;))

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, nemohla by jsi zjistit odkud je ten náhrdelník z postu Co jsem dnes dělala?

    OdpovědětVymazat
  48. pomarančový deo má aj balea, ale mne trochu smrdí ako wc osviežovač :)

    OdpovědětVymazat
  49. Moje oblíbená vůně na léto je toaletní voda bio verbena a bio limetka od Lavery. Dostala jsem ji poprvé jako dárek a je úžasně osvěžující. Doporučuji!;) Bio kosmetiku (hlavně v péči o vlasy) používám již několik let a snad moc spokojená.
    http://lavera.cz/produkty/eau-de-toilette-BIO-verbena-BIO-limetka

    OdpovědětVymazat
  50. Oba peelingy vypadaju super :) ten prvy od i love by som najradšej zjedla ako ho vidim na obrazku :D o niakom deodorande neviem, ale počula som že od značky Ziaja je pomarančovy balzam a že užastne vonia :))

    OdpovědětVymazat
  51. Ten peelign asi nutně potřebuju, zbožňuju ovocné vůně :) jinak ovocné toaletky má Yves Rocher, ale nevím jestli zrovna pomeranč :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Jsem ráda, že se u tebe konečně něco o značce Ziaja objevilo(jsem pravidelný čtenář) :) Jestli budeš mít během své spolupráce s nimi možnost, ještě určitě vyzkoušej řadu s Aloe vera - u nás v drogerce jsem si pravidelně kupovala snad ten nejlepší denní krém jaký jsem kdy zkusila právě z této řady! ;) Úžasně voní a skvěle hydratuje + dobrá cena :)

    OdpovědětVymazat
  53. Podle mě je řada "I love..." celkem nic moc.

    Začnu negativním.
    Mě peelingy, sprchové gely a prostě všechno tohle z této kolekce jednoduše smrdí.
    Cítím z toho velkou opravdou VELKOU "chuť" chemie. :/ A když něco takového cítím, většinou to ani nepoužiju.

    Pozitivní je možná jen lesk který měl pěknou barvu (kolekce "I love... : strawberry & milkshake" (protože ten jediný tak nesmrděl), dobře se nanášel a pěkně vypdal na rtech. To je podle mě jediná světlá výjimka. Značku "I love..." už kupovat asi ani nebudu - za mě prostě NE.

    OdpovědětVymazat

♡♡ Děkuji za Váš čas. ♡♡